Larm!!

Fy idag så gick larmet på butiken.. Aldrig roligt när det händer! Jag har jobbat stängning med E idag.. Annars så har allt flytit på som vanligt trotts att man varit ledig i 4veckor. I kväll så e P med grabbarns A hos farmor och jag ska ha lite tv mys med F här hemma.

I torsdags så var jag hos vetrinären med kära chanti igen.. Hon e dyr i drift den där hunden. Provsvaren såg bra ut den här gångon också trotts att hon blivit lite hängigare de senaste veckorna. Om hon inte blir sämmre så ska vi fortsätta som tidigare med medicineringen. Mammas lilla älskling..

I måndags jobbade jag första dagen efter semestern igen.. Alexander hade första dagen på dagis efter 6 veckors ledighet. Det gick super bra.Jag väntade mig att han skulle vara ledsen men han var så glad så.. Hoppade glatt iväg med de andra barnen och lekte. Kul för han att få leka med andra barn lite igen.. Mamma och pappa e så tråkiga att leka med.. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0