...

... För alla ni som följer mig här på bloggen vill jag säga att allt har gått bra med chanti. Men det är dock fortfarande medicin som gller för henne morgon och kväll varje dag i resten av hennes liv. Men det är inga problem. Hon verkar att förstå att hon behöver ha dom så hon tar dom! Hon är för smart för sitt eget bästa den där hunden! Vill bara passa på att säga till er som inte har era djur försäkrade att skaffa en! Hade inte haft råd att låta henne leva annars! =) Hennes försäkring har redan betalat tillbaka sig för resten av livet! Första fakturan landade på 19700kr =/ vi fick betala ca 5500kr av dom..

Allt har rullat på här hemma och så mycket vardagsmat som har hänt fram till nu känns så orellevant att gå in på! Då skulle jag ju aldrig bli färdig med det här inlägget!

En ny tragedi intreffade förra veckan men jag vill inte blogga om det riktigt än. Men jag tänker sååå mycket på min bror! Ni som vet vet..♥

Just nu så har jag semester och det e trevligt. Vädret kunde vara lite bättre dock! Solen känner tydligen att den e klar för den här sommaren.. =/ Vi håller på och snickrar klart altanen här hemma och det blir så bra sååååå! =) Snart e det "bara" målningen kvar så alla som känner sig manade e välkomna med en varsin pensel!

I går var jag mammig värre och gjorde min första egna hemmagjorda saft! Med lite experthjälp från mormor.. Måste erkänna att jag är lite nöjd med mig själv!

I kväll tjata F om Onsdagsstatt så vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0