dagarna rullar

Fortfarande semester.. Det här är min sista vecka. Och idag så är det Tisdag. Men det gör inget på ett sätt så ska det bli skönt att börja jobba igen. Man gör ju inget när man är ledig själv! Förrutom att laga mat tvätta diska o ja.. Sånna där trista saker!

I går fick jag ett medelande om att jag kunde komma och hämta ut min telefon som har varit på lagning igen... Hoppas att jag får en till ny nu! Och ännu bättre hoppas att de inte hade någon 3gs så att jag får en iphone 4 i stället! =) Det skulle vara TREVLIGT! Men så blir det väl antagligen inte! Åhhh jag älskar min nya dator.. P verkar att vara ett mindre fan då han drömmde mardrömmar om datorn i natt! Haha Stackars liten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0