alone..

Japp idag så började P att jobba igen efter 4veckors semester. Själv har jag bara haft 2 så hag har två kvar själv nu! Eller själv o själv... Alexander är ju hemma också! =) Vi sålde ju bilen i förrgåt till T & C. Så jag känner mig någoot strandad såhär nu när VÄDRET är som der e! Jävla piss väder jag fick på min semester då... =( Det är min vanliga tur det.. Jag sitter här o klurar på vad man ska göra en dag som denna! Men det är helt tomt på ideer! Tänker i alla fall sätta mig o kolla blocket för det här går ju inte! =( Visst jag har ju cykeln, men det regnar! Jag + regnkläder & A + regnkläder... Nej jag har ingen lust!

Ska sätta mig och kolla igenom lite kort också. Tänkte att jag skulle framkalla ett gäng och göra i ordning några ramar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0