Ny kärra...

Yes nu har vi köpt en ny vagn till Alex.. En Emmaljunga scooter 2.0 celebration off white =) Super fin!! Idag så har jag lämnat på dagis för första gången och gått därifrån! Det gick jättebra!! Sedan när jag kom och hemtade han igen så hade han inte alls någon lust att följa med mamma hem. Utan han var i ful gång med att leka! Mammas gullunge det! Känns inte lika tungt att lämna han när han inte blir ledsen. Så det e ju bra! Även om man vill att han ska ha saknat mammi lite i alla fall!!! =P




NYA VRÅLÅKET!


Kommentarer
Postat av: Fia

Den va jävligt snygg!!! Åhh nu blir jag så sugen på att köpa en jag med...!!!

2010-04-15 @ 22:42:43
URL: http://smygtitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0