Fyllekaja...

Den här påsken har jag jobbat! Pontus är på träningsläger i Skåne med crossen. Kul för honom att få leka av sig lite med de andra pojkarna! Alexander har varit hos Farmor och farfar! Vovvarna också... Det har varit märkligt tomt hemma!! I går så passade jag på att gå ut. Kunde ju inte sitta hemma hela påskhelgen själv heller.. Var planerat att gå på Wickan först och kolla in läget. Vi har ju inte varit där någon av oss sedan de byggt om...

 





Blev förfest hemma hos oss med F, M & M. Trevligt hade vi... gjorde oss iordning samtidigt som vi dack vin.. en och annan shot for ner också... =/ Sedan så blev det statt... Vi hade falktiskt SKITKUL! Och helt plötsligt så var kvällen slut!! Det var en sån här kväll man saknar STHLM och alla 5:ställen... Natten var ju så ung kändes det som.. Jag & F traskade hemmåt i alla fall.. Jag höll på att frysa ihjäl då jag varit så smart o tagit vårjacka... Så var det en kallnatt med minusgrader.. Jag trodde jag skulle frysa ihjäl! Synd att inte J följde med... Idag har jag väl mått som man förtjänar! Som en bakad potatis.. Fick panik i morse när jag upptäckte att jag var tvungen att städa bort gårdagens fest! Fick gå upp och spy ur mig lite. F var så vänlig att städa åt mig så länge. Stackars gumman. Hon skulle först till stallet idag, sen till mormor & äta, sen jobba kväll!! Själv har jag varit klubbad hela dagen idag! Är i DFS fortfarande och vi sover kvar här idag jag o A. I morgon kommer P hem igen och jag ska jobba kväll... Skönt sen när pengarna kommer att rulla in! =)

Undrar bara vad folk håller på med igentligen! Är gräset så jävla mycket grönare på alla andra ställen?
 Det finns så många egon i den här stan så man kan må dåligt! Eller är det ännu en livsfarlig influensa som drabbat vårat samhälle? Vad ska vi kalla denna? lying cheating bastard influensan!? Respekterar vi inte varandra mer än så?

Jag bara älskar vädret!!! Hur underbart är det inte med SOL? Känns som en evighet sedan det var såhär underbart ute!! Efter att ha varit insnöad en hel vinte med typ 100- och 50m snö! Jag som älskar vinter och snö men nu vill jag ha VÅR!!!  Jag älskar också min lilla prins!!! han är en sån go o glad prick!!! Älskar Poppi med o det käns mer när han är borta såhär "länge" ...


Kommentarer
Postat av: Frida

även om det var självförvållat så var det lite synd om mig att jag inte fick lilla hemma o slö som dig, men det var en hejdundrande kul kväll så det var det värt ;D

2010-04-08 @ 22:59:36
URL: http://minimicro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0