Dagis time!

Japp nu är vi i full gång med att skola in lillknoddi på dagis! =) Det går superbra. Fröknarna värkar vara jättebra och barnen snälla!!! De är nyfikna på Alexander och han glömmer bort mamma då och då... Sen kommer han på att jag är där och då måste han gå och kolla läget! Sötnosen... Regnkläder har inhandlats också.. Hittade superfina på Intersport!

 Mc Kinley regnkläder med reflex stjärnor!

Stövlar från tretorn med flames på! Så hotta =P
 


Vet inte om P skulle till Gurra i kväll o dricka öl. Då får jag väl krypa ner i soffan själv med en film och lite gott gott! Det är ju min jobbhelg den här helgen så jag jobbar lördag kväll och söndag förmiddag! I morgon ska nog P träna cross tror jag så då får knoddi åka med till crossbanan!

Hoppas att han bytt lakan i sängen nu till i kväll som jag bad honom om... Vill verkligen ha nya nu!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0