ZzzzZzz

Gud så skönt det är när barnen sover =) Alexander sover just nu och jag har passat på att städa en del! Man ska ju inte tro att det betyder vila bara för att han sover ICKE!! Så nu passade jag på att surfa lite också! Var inne på the voice's hemsida o spaade runt lite! Brukar ju titta på det på 5'an varje mårgon då det typ e det ända so sänds. Det o Tv shop... Ja i alla fall så surfade jag runt där och lyckades att hamna på deras tvittrar och efter många om o men så hamnade jag i alla fall på Ophras twitter!!!! Om den e "äkta" vet jag ju dock inte men jag tror det... väldigt cooolt haha finns jätte många roliga twittrare man kan läsa juh! Justin Timberlakes snubblade jag förbi också! =) kika vettja!



Det värkar so att ALLA andvänder twitter!! Typ utom jag då!





Kommentarer
Postat av: tess

Du.... ni har den goaste ungen som finns alltså... gud så goo luktar som bäbisar ska å är hur harmonisk som helst. Jag har njutit MYCKET av er son i helgen. Tack för lånet eller hur man ska säga. //tess

2009-05-25 @ 18:16:50
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0