Vaccination

I dag har vi varit på BVC och fått vaccin! Man får ju frågan om man vill köpa till spruta imot hepatit och de gjorde vi! Den skall räcka tills han e 20 och då så får han helt enkelt ta ställning själv i fall att han vill förnya den! Då är han ju vuxen... Vi tyckte att det kändes tryggt att ha den... Då vet man ju det när man ska ut o resa... Så en spruta i varje lår har han fått i dag! =)


I dag så har jag gjort något dumt! Sorry darling men jag råkade att skrapa fälgarna på Audin.. Inte bra =/ Hjärti blev inte glad när jag berättade... Hoppas att det går att fixa!

I morgon måste jag fixa kataloger till 2st kunder o sedan ner till banken o sätta in pengarna på mitt PF konto... Måste köpa en present till Pontus också! Vart jag ska få pengarna ifrån vet jag ju dock inte..... Det kommer att bli VÄLDIGT bra att jag börjar att jobba lite igen så att det rullar in lite mer pengar!

Nu ska jag sova höll på att somna på soffan här förut!

Kommentarer
Postat av: emelie

allt går att fixa.

jag har kantstött och det är som nytt nu.

bara mitt jobb att polera dom überblanka.

2009-05-06 @ 16:52:47
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: frida

ååh jag lider med dig, jag skrapade en viss persons fälgar i lördags, fråga emelie :P, fyfan, vägrade att köra bilen innan och nu TOTALvägrar jag!!

2009-05-06 @ 18:35:40
URL: http://minimicro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0