Tänder!

Japp jag tror att det är på G nu! Alexander har varit kinkig hela dagen i dag och gnällt! Inte har han sovit mycket häller... Men nu soer han i alla fall! I natt så vaknade han vid två halv tre tiden. Men de två nätterna innan det så sov han till runt åtta tiden på morgonen så det får man ju säga är jättebra! I alla fall så har han börjat att dreggla och suga på händerna typ hela tiden och jag tyckte att tandköttet var lite vitt på ett ställe... Men vi får väl se!

I dag kom leveransen av varorna från partyna V17 =) Lika kul varje gång alla saker är så fina! Kunde inte låta bli att handla lite själv också så Luna vasen är nu min plus en ram i den nya serienSantiago som jag fick gratis för att jag varit duktig och sålt! Sedan så har jag också köpt kopp & fat ställningen i kjöckenkos såååå snygg! Den e mycket snyggare lajv an vad den är i katalogen! Var ju tvungen att passa på nu innan den skall utgå! Jag är i alla fall supernöjd =) Jag skulle ju ha haft ett party i kväll men det blev avbokat för alla som sagt att de skulle komma hade plötsligt fått förhinder så det var ju synd. Men hon skulle höra av sig om en ny tid så får vi se då!

På Lördag jobbar jag första kvällen på kronis på LÄÄÄÄNGE!! Undrar hur det skall gå... Det e min första helg nu o sedan så ska det rulla på med varannan helg! Det kommer att göra gott i penga kassan!

I morgon så ska vi ner till BVC för vaccination utav Alexander.. Den lilla stackaren skall få sin första nu! Eftersom att de sa att han kan bli dålig av vaccinet så passar jag nog på att ta en promenad på förmiddagen och tar bilen ner till stan. Vill ju komma hem direkt så att han får ta det lugnt! Alvedon skall inhandlas också utifall att! Han har ju varit så duktig förut när de har stuckit honom så det e säkert inga problem!

Poppe jobbar ju natt nu ända tills på Torsdag och då tänkte han köra lite cross igen... På lördag var det crosstävling någonstans som han Bosse & Irene skulle iväg på. Jag skulle igentligen också ha följt med men eftersom jag jobbar så får de åka själva! De tar ju givetvis med sig Alexander också! HAn kan ju inte vara själ hemma...

Nu ska jag göra mitt pilates pass lite snabbt sedan är det sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0