Sunshine!

Guuud vilket fint väder det var när jag slog upp ögonen i dag! Wiiihiii Det känns så skönt att få se solen igen! Den var uppe o sken redan när hjärtat åkte till jobbet i morse!

I dag så ska jag ner på stan o äta lunsch med Mammorna i föräldrargruppen! Vi är ett jättebra gäng den här gången o det e ju lite kul tycker jag! Alexander var duktig o sov nu ända till klockan halv nio =)

Usch jag har drömmt jätte konstigt och oroligt i natt! Ett tag drömmde ja att jag var kille till och ed =/ Jätteskumt! en så har jag flyttat varit på semester i en liten husvagn tillsammans med Rune kristina mamma pappa pontus bosse och Irene som sagt skut alltihoppa bara!

Funderar på om det inte blåser kallt i dag kanske man ska försöka att på något kort på snorken utomhus! Vi får väl se vad vi hittar på! Ska väl försöka att hinna med IKEA en sväng i dag o köpa köksstol till alex! Nu så är det matdax! Han ropar på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0