SOL!!

Gud vad jag älskar det här vädret! HAr precis kommit hem från promenix med M & L... Så skönt att ha det avklarat! Solen bränner som bara den.. Fick ta av mig tröjan och gå i bara T-shirt NJUUUUTER för fulla muggar och hoppas att det håller i sig nu! TÄnktom det här skulle få hålla på hela sommaren  vilken kanon sommar vi kommer att få då! Fast det blir väl som vanligt... Fint nu på våren fram till studenten och sedan regn hela sommaren! Men jag nu ska vi inte vara negativa! Passa på att NJUTA nu allihoppa...

Tatueringen börjar faktiskt att kännas lite bättre nu.... Inte helt 100 men den sitter ju där den sitter... Kannske känns bättre sen! HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!!

I går så blev det grillkväll och majbrasa! Det var gott det! Och måna roliga skratt bjöd kvällen på också!

Vill passa på att tacka M igen för promenaderna känns skönt nu efteråt! Ganksa skönt att få skvallra lite under tiden och ändå gå fort! Annars så brukar ju tempot bli ganska lågt när man går två! Du tycker väl det när du går med mig kanske men jag tycker att det blir perfekt!

I dag så ska jag prata med J och se om vi skulle passa på att ses i dag en sväng! Jag skulle vilja åka in till Örebro en sväng men vi får se om det hinns med! Det är ju röd dag i dag så de stänger ju klockan 6 och poppe skulle fixa lite saker först!

Pratade med Mäklaren och han hade självklart glömmt bort oss helt och hållet! GUd så irriterande! Fast jag hade väl misstänkt det i juförsig! Men ändå... Han hade inte ens pratat med sin kolega om vårat hus men han lovade att han skulle ringa på Måndag! Han skrev en komihåg lapp om det nu också så att han inte skulle glömma!

Nej nu ska jag surfa runt lite sen ska jag ut och njuta av vädret!

Kommentarer
Postat av: Linda

Skriver en liten kommentar så du får mitt nya lösenord:)



Visst är vädret underbart,så gött att vara mammaledig nu!! :)

2009-05-01 @ 18:28:21
URL: http://lindamagnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0