Nostalgi chock!

Japp nu så har jag jobbat den första helgen på drygt fem månader igen! Första halvtimmen var lite ringrostig men sen så var det som om man bara varit orta i en dag!! Så man kan säga att det gick bra! Kom ihåg de flesta plu koderna! Kom in i skopet o i alla dörrar och kom ihåg alla rutiner! Så det var ju skönt att veta! Snart e det ju sommar också o då kommmer u Maria hem o jobbar så man får hoppas att vi får i alla fall något pass tillsammans!

Jag fick världens nostalgi tripp i dag när S kom till jobbet och betättade om deras utekväll i går.. De hade dansat i ring sådär som man gjorde i lågstadiet och att en dansade i mitten o så turades man om! Gud så kul  man hade på de där knatte discona! HAHA när jag tänker tillbka när jag o J som det oftast var då vi var Bill o Bull på den tiden... Vi skulle göra oss i ordning fixa hår, smink o leta efter något som man kunde ha på sig! Jag kommer ihåg när det var inne med knästrumpor o kortkjol... Det var tider det... Man dansade tryckare och frågade chans på varandra! Jag kommer ihåg när vi skulle sluta sexan o börja sjuan och den där osynliga lagen om att då var man för gammal för att fråga chans längre! Då var man bara tvungen att börja hångla med någon och jag kommer ihåg vad rädd jag var för det! Haha Men det gick väl bra till slut det också!

Nu har jag precis laggt lillsnorken... Han ville inte riktigt somna i dag! Han har ju varit ensam med pappa i dag o bara sovit i typ en timme under hela dagen! Så han var övertrött o ville inte riktigt somna men nu så tror jag i alla fall att han har lyckats att somna!

Nu vill min kära mongo till sambo ha datorn så får skriva igen någon annan gång =)

Morgon ska det lekas med F o det ska bli kul för det var längesedan nu! Kanske kan gå hem till henne  o kolla in hennes nya place.. Observera att nya menas med typ ett halvår gammla snart =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0