Like i said!

Haha är skit trött men jag lovade ju att jag skulle skriva en trudilutt i dag så här e jag! =) I dag har det som valigt bara rullat på! Jag har varit på jysk o kikat! J har varit här o hälsat på! Och jag har varit på kronhallen och handlat o lämnat ut en katalog till M som skall ha ett party på Söndag! Det ska bli kul! Sedan så har jag pratat med tjejen om partyt på torsdag också! Ner till jobbet en sväng för att hämta ett paket som jag fått! Ellos =) Köpte en ny fin svart skinnjacka på halva priset SKITBRA! SE dan så tog vi svängen förbi Crossbanan innan vi åkte hem! Bara för att kika lite... Men Alexander ville inte vara med längre så det var bara att åka hem igen!

På jysk så handlade jag två styckena stora lanternor jättefina o kostade bara 349kr! VILKET KAP! Så nu är de färdigshoppat för en tid framöver!

I går så var jag o hade ett party hemma hos S. Det blev ganska så lyckat faktiskt så det börjar att gå bra nu! pÅ TORSDAG SÅ KOMMER FÖRRA VECKANS BESTÄLLNING OCH JAG E SÅÅÅÅ NYFIKEN SÅÅÅÅ oooop capslock var visst intryckt ...

Bygglov är nu inlämnat för altanen som det skall vara tak över 6-8 Veckor tippade de på att det skulle ta innan vi fick svar... Men vi kan ju måla allt som skall målas så länge och bygga klart räcken och så! Så att det bara är att slänga på taket sen när det blir OK.. För det blir det!

Har förresten varit med lillebror på Hallbergs också o hämtat ut färg, så nu kan vi handla virket o bara sätta igång o måla! Kul inte, allt ska målas 3ggr =( Men det blir fint när det e klart!

I morgon så fortsätter det att rulla vidare med babymassage på morgonen. Familjegrupp på em och så ska jag iväk o posta ett paket också! Nu blir det en dusch för att sen hoppa i säng! Hoppas att ni hängde med.... Livet känns lite rörigt just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0