Japp

I helgen som var så var det ju "långledigt" Haha som att man märker av det när man jämt e ledig! I alla fall så håller vi ju på o bygger altan. Så Pontus har ju fullt upp med det! I fredags så hade jag ett party hemma hos S. Så Alexander fick vara hemma hos Irene och Poppe fyllde ju år på Torsdagen så vi bestämde att vi skulle gå på logen på Fredag kväll o fira lite! Så Sander fick sova borta första gången! Jag trodde att jag skulle grina men klarade mig! Det var dock inga mil i från tårarna! Sedan så skulle ju jag jobba Lör eftermiddag och söndag förmiddag! Så det var mycket borta i från lillen! Men nu är allt som vanligt igen så det e skönt!

I dag har jag haft ett party och det gick bra måste jag säga! Kul när det säljer bra! Men produkterna är ju så fina så det är ju inga problem! =)

Jag har precis ätit lite kebabrulle o mår fina fisken!

Ska bjuda på några bilder som jag tog i morse kolla in min lilla sötnoooos!




















Kommentarer
Postat av: Anonym

Guuud va goa bilder på prinsen.... //Tess

2009-06-01 @ 17:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0