=(

Jag vet att jag varit dålig på att blogga men har verkligen inte haft en minut över känns det som!! Fullös medvetslös just nu! Jag har ju mina partyn föreldrargrupps träffar! Baby massagen, Poppe bygger altan jag fixar köket Alexander gråter o ja listan kan ju göras lång!! Helgen har varit fin! I Fredags så var jag nere hoss V o fixade kalufsen och det blev super bra! Jag e SUPERDUPER NÖJD!!! Tack gumms! Jag hoppas förresten att du vet att jag älskar dig inte bara för att du gör mig snygg i håret utan annars också!! Sedan hem och umgås med sonen! Poppe o J började att bygga! Sedan på kvällen så hade jag ett party hemma hos Rockindoll kul att se henne hon såg ut att må fint! Hon berättade en "tjej" hemlis för mig so jag inte ska gå in närmare på! O jag har tänk lite på det! Jag måste säga att jag gillart! U go girl... Lite fränt faktiskt! =) Sedan Lördag så drog J & P på cross o pratade med Dolly som var i på väg till Örebro! Vi bestämde att jag skulle åka in så skulle hon åka med mig hem sen! Men hon hann att åka hem, hon mådde inge bra lillgumman! Så jag o Alexander fick strosa för oss själva! 2st scarves inhandlades! Och en skottärra som killarna skulle ha o gjuta sement i! När jag kom he så satte P & J Som precis kommit hem från crossen igång med att gjuta plint! Så nu till helgen så ska det reglas och sedan så ska trallvirke på! Kommer att li sååååå underbart att få en altan igen! =)

I morgon skall köket göras klart!!!!!! Det bara ÄR så.... Sedan ska jag gräva upp en rabatt här ute med fula blommor i och så smultron i hela rabatten i stället! Det blir MUMMA det =) Ska åka till Jysk någon ag också och köpa krukor som jag kan så i och ställa på altanen =)

På torsdag så fyller mitt ♥ år! Grattis i förskott =) Blir full rulle då med då grabbarna sätter igång med altanen på Onsdag, på Torsdag fyller han år + altanbygge. På fredag har jag party hos S + altanbygge måste ha barnvakt! Lördag jobbar jag + altanbygge måste ha barnvakt! Söndag så jobbar jag + party efter det + altanygge *suck* kommer knappt att se varandra till veckan ju! Men det ska bli skönt när det e klart sen! =) Nu ska jag surfa vidare lite och sedan ska jag sova!

Tips: Just nu så är det supererjudande på serien Vit lilja! perfect home gå in på våraprodukter bläddra i katalogen genom att hålla muspekaren i de övre hörnena! Och se sidorna 14-16. Middagstallrikarna kostar nu 990:- för 12st ordinarie pris 1350:-  Samma med pasta/salladstallrikarna 12st och de djupa tallrikarna kostar 598:- för 12st Super snygg serie och jag älskar pasta tallrikarna som jag har köpt själv o andvänder varje dag! =)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hehe tack gumman, känns skönt o veta att du tycker så... :) Blev ju lite orolig över vad du skulle tycka men jag hoppades ändå på det här... :) Tack igen gumman, du är världens bästa vet du... :)



Puss puss

2009-05-18 @ 00:01:32
URL: http://rockindoll.blogg.se/
Postat av: Sara & Tyra

Tjenixen där!! Jag struntade faktiskt i träffen jag pxå. Jimmy fick åka o jobba o jag kände att jag inte hade lust att dra med Tyra o ha både henne och hundarna att passa på. Det skulle ju vara vid vatten o då blir ja lite nervös. Hade jimpa hängt med hade vi åkt.

2009-05-18 @ 15:13:27
Postat av: Frida

sv. ja jag vet, men men! :P låter bra =) själv ska jag rida båda hästarna (en har hunnits med nu på morronen) sen jobba såklaaart. pussokram

2009-05-19 @ 09:17:07
URL: http://minimicro.blogg.se/
Postat av: tess

LÅter som du har fullt upp och som jag skrivit tidigare behöver ni hjälp med lillen så tveka inte kan jag så ställer jag gärna upp.



Har annars lite mer å göra om dagarna nu och det är skönt. Hörde i alla fall att jag får klämma på lill ungen i helgen.



Tess

2009-05-19 @ 11:23:20
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0