Duktig flicka!

Gud vilken energi jsg fick utav att åka i väg o få jobba i de här två dagarna! I dag så har jag städat tvättat o fixat.. Jag o M har slipat våra bänkskivor och mörkbetsat dem! Det blev sååå fint o jag e super duper nöjd! Sedan så har F varit förbi en sväng o vi tog med Sander o dogsena på en priomenix! Vädret blev ju riktigt lovande nu fram mot kvällen så det var skönt att komma ut! På vägen hem så gick vi förbi hennes lya o jag passade på att följa med upp en snabbis för en tjuvtitt! Mycket nice har du det där gumms =)
 
Åhhh jag e nervös nu! Pratade med en tjej som jag ska till o ha party i morgon o hon hade fixat med lokal och det skulle komma mellan 10-15 personer! Så nu ska jag sätta mig o läsa igenom produktinformationerna och se till så att jag värkligen vet vad jag pratar om! Skulle behöva fixa dopkortena och några utskrifter i morgon på dagen först bara! Poppe o hans kusse skulle mäta på material till den nya altanen så att Irene kommer o tar hand om sander em stund i morgon!

Kan inte släppa det att jag blev så nöjd med bänkskivorna! Wiiii det blev precis så som jag ville att det skulle bli juh! Nu ska det bara upp nya tapeter också så seer det allt lite bättre ut ska ni se!!!

Klockan tickar o det e dax för bingen... Men först produktinfon och limma borden i köket så att den släpper...

Kommentarer
Postat av: tess

Spännande om du får en stor visning... Gick de bra? å skoj att komma ut och jobba lite.



Får ta och komma förbi någon dag och titta till er. När ska ni döpa Alexander???



//Tess

2009-05-12 @ 18:11:38
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0