Cross

I dag så har vi varit på crossbanan och kikat på Poppi och killarna när de har brännt runt! Ponts kedja gick av innan sista hitet så vi åkte hem tidigt! Annars så hade jag kameran med i högsta hugg så här bjuder jag på några bilder från dagen =)





Poppe Adam + förmig okäng, poppe poppe & poppe





Bruwze efter ett pass, poppe mekar hoj (kedjan gick av) alexander sover gott & Carro, magen & Rickars cross..



Carro kom upp till crossbanan också kul att se henne och magen... men hon hade inte gått upp så mycket bara 4,5 kg typ... och 4mån kvar önskar att en annan hade varit så duktig! Då hade man kanske sluppit allt slit nu efteråt =P!!! Så skönt att Alexander inte mår någe dåligt av att vara på crossbanan... han sover som en stock varje gång vi är iväg! Visserligen så har han ju hörselkopor så inte för den sakens skull men jag tror att ljudet blir lite sövande! I alla fall så är det ju bra...

För övrigt så har vi bytt upp oss på Nan2 nu i sntäälet för ettan då han inte blir helt nöjd med nr1 längre... Funkar ju bra så det e väl bara att köra på!

I dag så passade jag på att åka förbi Kronhallen i Degerfors och handla innan jag åkte hem och där lyckades jag att stöta på M...  Det var jättekul att se dig lilla gumman! Vi måste ses sen när du är hemma lite längre! Och här är länken till heminredningsprylarna som jag säljer som du inte hittade Perfect home... ;) Det var i alla fall kul o se dig o hoppas att det inte dröjer allt för länge tills nästa gång!

Haha jag har så roliga djur wilda är ju en riktig knähund i alla fall! Hon har kommit på att hon redan kan sitta i Alexanders knä kolla här... Jag var bara tvungen att fota dom!



Och nu är också familjen färdig tatuerad för den här gången! Poppe var iväg i går och gjorde klart sitt ben! Jag börjar vänja mig lite mer med min nu är vad jag känt tidigare en de känns fortfarande inte 100! Ni vet när man har haft en bilt i huvudet på hur man skulle vilja ha det och så blir det inte riktigt så.. Det e lite svårt att släppa men som sagt så kan jag ju inte göra så mycket åt den nu... Kan ju inte tatuera över den här direkt.... Här kommer bilder som jag lovat!



Min nya, Jocke blir gaddad, Poppe och sist Poppes färdiga!

Pontus blev skittnöjd i alla fall med sin och Jocke också! Min lillebror hade varit nere o gjort en naken tjej och den skulle tydligen också ha blivit bra men jag har inte sett den ännu...


I går så var vi inne i Örebro o shoppade! Blev ett linne o en kjol till mig som inspiration att gå ner i vikt igen =) Ett par shorts och ett linne till Pontus o ett gäng med kläder till snoken.... Så nu slipper vi att gå nakna!

Ska skicka ett mess till MAria att jag vill med o gå i morgon! Pontus ska jobba natt i dag så det ska bli skönt att komma hemmifrån en stund så han får sova lite! Sedan vid halv fem så ska jag till dfs o ha ett party! KUL KUL! Ska förresten sätta mig o beställa förra veckans varor nu o sen ska jag kolla på om jag kan designa egena Dopkort! Sen ska jag be Pontus o han kan fråga Rickard om vi kan låna deras party telt till dopet så vi kan ha fikat hemma här!



♥Mammas PRINS♥




Nu vet jag vad Pontus ska få i födelsedags present! =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, visst var det kul att ses... även om det bara var en kort stund:( Jag kommer o solar på er altan till sommarn vettu!! Länken funkar inte så jag letar väl vidare.. ha de gött*

2009-05-04 @ 10:38:52
Postat av: tess

Gud vilken fin bild på Alexander... lik mamma... den va så fin.



Tess

2009-05-06 @ 13:07:07
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0