100 Happenings

I går så var jag på party hos en tjej som hette Lina. Hon hade lyckats att få ihop nästan mellan 15-20 stycken... Men det gick bra och det känns skönt att veta att man vågar att ha stora partyn nu! =) Sedan så var jag så duktig att jag gjorde mina egna dop inbjudningskort i går de blev jättefina och skall postas i dag. Köpte bara ett lit dyrae papper så att de såg lite lyxigare ut!

I dag ska jag försöka att skicka beställningen från partyt då det beställde mycket av en vara som det inte finns många kvar utav så jag HOPPAS på att få hem dem i tid!

Jag limmade även borden i köket i går så att den lossnar och så att jag kan örja att spackla & tapetsera senare i dag! Kusse M är en klippa som e här o hjälper mig på dagarna! Men i dag så är schemat mera än fullspäckat! Först så ska jag rycka dän borden. Försöka hinna med en dusch innan A vaknar... Sedan klockan 9 börjar baby massagen... Det ska bli myyyysigt o skön stund för mig o Sander så det ser vi fram emot! Sedan så he en snabbis för att sedan skynda tillbaka ner dit för ett föreldragrupps möte! Det e med kul o få se alla barnen hur de växer. Och i dag så ska vi laga smakportioner =)

Sedan hem igen.. Ringa Micke om han redan inte e här snäll som han e så skulle han kanske komma innan jag gick på mötet o börja att spackla! Tackar tackar... O sen ringa ringa V för att se hur det blev i dag om vi skulle ta o fixa kalufsen! Skulle vara skönt att få det gjort då jag inte e så mega stylisch nu =/ Hon e en klippa må jag säga! Ilove u V! Sen efter det så blir det väl he o kolla om mamma o poppe behöver hjälp de ska tvätta fasaden i dag så att de e gjort innan altanen kommer upp! Sedan natta Sandro och sist börja att tapetsera! Pjuhhh Allt timat o klart in i minsta ditalj!


Skönt att det inte var nåt i går F! Synd bara hur vissa är... Pekar, dömmer & domderar! *suck*

Längtar lite efter att vi ska till Liseberg i sommar faktiskt! Kul o få känna sig som ett barn på nytt!!!!

Kommentarer
Postat av: tesstess

Oj du har fullt upp... säg till om ja ska komma å ta den lille någon dag ;-D vore skoj.



KUL att de gick bra och jag vet hur nervöst de är. Sedan blir det bättre ju fler gånger man kommer iväg och man lär sig hur man ska sälja produkterna. Jag sålde ju Tupperware en gång i tiden.



Ja de va nog Oskar du sett för han är med någon tjej ute i Sandviken. Å de e ju han som är äldst... :-) Han sticker ju ut så ja tror inte heller nån har sånt där hår... ha ha ha...



Ha de gott själv å baby massage lät underbart. //Tess

2009-05-13 @ 09:17:08
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Frida

jo men du vet ju hur de är, men men. kul att party gick bra =))

2009-05-14 @ 22:02:14
URL: http://minimicro.blogg.se/
Postat av: tess

Ja heter Andersson. Å jag har Kantarellvägen 25 68135 Kristinehamn.



Kram

2009-05-15 @ 07:45:39
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0