Visitkort..

... I dag kom dom i brevlådan. Minas visitkort som jag beställt! Så kul... Och i går så ringde dom och sa att mitt startpaket skulle skickas och för hoppningsvis vara här i slutet av veckan! Wiiii sen är det bara att köra igång! Ska bli så kul...

I dag så har vädret varit heeeelt perfekt! Solen har skinit hela dagen och inte har det blåst som det gjorde i går häller.. Jag tog mig en promenix med barnvagnen och passade på att gå förbi hemma hos J och hälsa på! Kul att se att allt var bra med henne o knodden! Annars så har det inte hänt så mycket i dag! Har badat Alexander och lagat mat och tittat på sista avsnittet utav arga snickarn! Synd att det är slut nu då det varit så bra! Längtar redan till nästa sesång! Nu så blir det väl snart sängen o sova! Ska bli skönt då jag är så himmla trött!

I morgon ska jag försöka att lägga in någon ny bild på alex också... han bara växer & växer! Hoppas att min nya vår jacka kommer i morgon vill ha den nu när vädret är sååå perfekt!!!!!!


Kommentarer
Postat av: emeliie

oh va roligt :D

kanske kikar bort då om det inte är några hatobjekt till mig där? :O

Kram.

2009-03-20 @ 16:33:14
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Carro

Hellu, ja kommer jätte gärna

men kan du snälla messa och påminna mej imorn så jag inte glömmer de, mitt minne har gått och gömt sig dom senaste månaderna ! ^^ 0736260896 =)

Kram

2009-03-20 @ 18:04:29
URL: http://cawoline.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja gör det!:D

2009-03-20 @ 20:28:37
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0