Vart tog dagen vägen?

I morse så vaknade Alexander klockan halv 6 och bara VÄGRADE att somna om... Såååå det var bara att pallra sig upp det! Poppe kom hem runt sju och då gick vi ner och bänkade oss i soffan.. Finns inte så mycket att göra klockan då och inte så mycket på TV:n häller... så surfade runt lite! Läste igenom en massa papper som jag fått i från Perfect home. Alexander trilskades och ville ingenting... *suck* plus att hundarna har varit jätte jobbiga i dag och inte velat vara tysta. Stackars Poppe som skall försöka att sova med en gråtande bebis och två låtande hundar plus en halvt (läs helt) hysterisk Annica *suck* igen... Men det är väl bara jag som är nojjig för han hade sovit hur bra som hells o inte vaknat en ända gång!

Sedan messade C o undrade om vi skulle ta en promenad på eftermiddagen så vi passade på att gå ner till mitt jobb för att köpa kuriren. Frida hade varit så snäll och lagt undan två stycken åt mig! Alexander var med på kort där i i dag.. Inte så jätte bra bild men ändå! Han sov ju och varje gång hon tog en bild så vaknade han till utav blixten. Så han såg jätte sur ut.. Haha den lilla krabaten!

I Söndags så var vi med Bosse & Irene in till Örebro för att dom skulle köpa en ny tv. Och Irene passade på att skämma bort Sander lite och köpte en Adidas dress till han.. Jätte fin, men litet insider skämt oss i mellan det där med Adidas! Så det var nog lite för att reta mig också! HAHA klart att han skall ha Adidas Irene =)

I kväll så blev det mat, pasta och någon korvgryta. Den rätte för Rosing... Alltså tror hon själv att hon kommer att få ett stadigt seriös och vuxet förhållande med en 19 respektive 22 åring? Finns det ingen i hennes egen ålder? Det var ju synd att han massage killen hoppade av för han var väl den vettigaste i hela serien! Men det kanske var derför som han hoppade av =P... I alla fall sedan Despeata hemmafruar nu en blogg vända sedan mars i säng!! Mina timmars sömn behövs!!!

Tack C för långpromenixen det var skönt och behövligt =) kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0