Trötthet!!

Jag tror att jag dör av trötthet! Jag visste att det skulle vara jobbigt och ta mycket tid men man kan inte föreställa sig hur mycket förens man är mitt uppe i det! Nog för att det var jobbigt när hundarna var valpar men då gällde det bara nätterna! Nu är det passning tventy four seven! Jaja jag ska inte klaga han är så snäll våran lilla prins och dessutom värt allt slit!!! Det är bara det att jag är trött och jag vill sova!! Lider med Poppe som var tvungen att åka o jobba nu och skall jobba hela natten för han var minst lika trött han!! Japp så det är väl bara att kasta sig i säng o SOVA!!! klockan är nu 21.40...

I dag så har jag tagit en lånprmenad med M och vi knatade på med barnvagnarna ordentligt så det bidar också till tröttheten! Men det är skönt att komma ut o jag hänger gärna med fler gånger då jag måste komma igång nu!! =) Om jag inte sinkar dig allt för mycket!!

På kvällen så kom C hit en sväng och Sander fick paket! Ett par snygga brallor i ljusblott och ett par skor i matchande färg... Så snygg han kommer att bli! Alexander första par skor!!

I morgon ska vi gå på husvisning =) Kul, kul...

Kommentarer
Postat av: Maria

Jätte kul att ni hängde med idag, inte lika kul att gå själva. Hoppas ni hänger me fler gånger =) Du sinkar mej inte alls o du jag var inte heller så kaxig 2 mån efter att L var född, lovar, orkade knappt gå då juh =) kramar

2009-03-30 @ 23:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0