Sooool!

Fantastiskt vilket fin väder det har varit i dag! Pontus kom hem runt sju i morse han har ju börjat jobba natt! Fick sova ganska mycket i natt i alla fall det var skönt! Sedan så passade jag på att sova på soffan på dagen också då jag tänkte vara tyst så att Poppe kunde få sova lite, han hade ju jobbat dubbelt i går! När Pontus vaknade så tog vi en promenad med barnvagnen o hundarna i det fina vädret! Synd bara att det blåste så mycket ute...

Hem o lagade mat spagetti o köttfärsås blev det! M kom förbi en sväng o pratade lite... Sedan så fick vi besök o jag tvingade Mr. L att köpa med kaffebröd... Fika och den rätta för rosing på TV... Sedan åkte besöket och P åkte o jobbade... Så nu är jag ensam hemma med Alex o vovvarna.. Ska ta o gå o lägga mig här snart!

I morgon tar vi nya tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0