Slöa...

Det e vad jag har gjort i dag... Har precis klivit ur morgonrocken o klockan e 15.01 *suck* Jaja bättre sent än aldrig eller hur! Känner mig inte kry, började känna redan i går att allt inte var som det ska! Har onti halsen o känner mig allmänt hängig så det e nog bra att bara vara hemma o softa i dag. Vill ju inte bli mer sjuk! Både för min egenskull och för att inte smitta Alexander med någonting! Tänker på läkningsprosessen också att det e ju inte bra att li sjuk för då tar det ju längre tid o jag vill inget hellre än att vara helt återställd NU!!!! Så jobbigt att behöva att tänka sig för vad man gör hela tiden, vad man ska lyfta o att inte ta i för mycket! Enywasy så har jag inte gjort mycket alls i dag!

Mest pillat på datorn, sitter o pular med lite design... Kul faktiskt när man får till det! När Pontus kommer hem ska jag passa på att smyga ur huset en stund. Ska hem till mamma o pappa o hämta en nyckel o sen ska jag åka o köpa något riktigt gott till mig o hjärtat ♥

Bjuder på en bild jag precis gjort färdigt =)


Kommentarer
Postat av: Eva

Du är en go mami. Och kul att få se det lilla livet på din blogg.

2009-03-06 @ 00:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0