Skööönt!

I natt så fick jag soooova! Gick och lade mig ca kvart i tio i går... Alexander somnade rint kvart över nio och vaknade inte igen förrens klockan var två på natten och var hungrig... Skönt att han börjar att sova lite längre stunder nu! Han fick lite mat och en ny blöja. sedan så somnade vi om och vid klockan sex xå vaknade han igen och jag gav honom lite mera mat sedan så sov han till klockan nio på morgonen så det får man väl kalla bra nu i alla fall... Det var skönt det...

Nu sitter jag här nere och försöker att underhålla honom så gott som går...  Skulle vilja att han somnade så att jag kunde passa på att ta en dusch!! För när Poppe vaknar så ska vi ner till banken o kolla upp lite med henne om hur gör man om man vill byta hus =/  Älskar vårat hus på err sätt men samtidigt så FUNKAR DET INTE! Har lite separations ångest men det är nog smartast att försöka att hitta något som har mer utav det som vi vill ha än att göra om det här för det är såååååå mycket som skall göras i så fall!! Och det kommer att kosta både i tid och pengar och vet inte om jag har lust med det så som det är nu!!! Jajaj kika ska vi göra i alla fall. Är ett hus i bråten som vi tittar på i dag så får vi se...

C var ju här en sväng i går kväll och hon sa att hon skulle ta och skaffa sig ett träningskort. Jag är också sugen!! Poppe har ju skaffat sig ett på träningslagret nu och jag tänkte att jag skulle prova där i en månad och se om jag trivs där... Annars så trivs ju jag väldigt bra uppe på Davids så vi får väl se... Smidigt att ha på samma ställe men ja som sagt vi får väl se... Börjar ju snart att bli dax för mig att dra igång och det ska bli så skönt att få komma igång med träningen igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0