Shopping...

Japp i dag så har vi varit i Örebro för att handla lite. V & M följde med också... Pontus shoppade loss på Hjula. Bland annat termometrar en 32 nyckel spolarvätska och torkarblad... Sedan tog vi en runda inne på marieberg.. Där hittade jag brallor så två par nya byxor fick följa med hem... V handlade också lite kläder. Sedan begav vi oss in på Siba för att kolla på örontermometer. Smidigt att ha o ta tempen på Alexander sen... I alla fall så hade jag spanat in på nätet att de skulle ha en som bara kostade 199:- Och det lät ju jättebra. Vi letade och letade men vi kunde inte hitta någon. Då frågade jag en utav tjejerna i kassan om hjälp men de kunde inte hjälpa mig. Vi vet inte sa de bara, prata med någon utav försäljarna på golvet. OK så jag skickade iväg Pontus att fråga någon försäljare... När han kom tillbaka så han arg killen hade bara snäst att vi säljer inte sånt här. Jo det gör ni sa då Pontus för ni har en modell som kostade 400 någonting kronor men vi letar efter den andra och den finns med på eran hemsida.. Jaha, ja det vet jag inget om jag har inte tid nu sa han sen. Då sa Pontus Nej då har inte jag häller det och gick Fyyyyy vilken dålig försäljare!!!!! Service vad är det?? I alla fall så vill jag ge massa minus till Siba på marieberg nu efter helgens bravader!!!!!! Så vi får väl beställa en i stället i från deras hemsida...

J*vla hundar.. vaknade i morse av att någon utav de SATANS djurena hade kissat i sängen på mitt täcke... Så nu måste det tvättas också! Det får ju inte plats i våran tvättmaskin och så har jag ingen torktumlare... Så vi fick boka en tvätt tid i lillebrors tvättstuga! Bra det i alla fall så att det blir ren! Men f*n vad arg jag blev när jag såg det!

I går så hade vi myskväll med R & C! Åt tacos och kollade på let's dance och äntligen så åkte tanten ut! Nu är det bara bra par kvar och alla är värda att vinna så det kvittar lite vilka som vinner nu tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0