Romance & barnledighet...

Japp japp! Det var vad vi var i går kväll... Vi hade bestämt oss för att vi skulle ha lite mys tillsammans utan Alexander. Så vi fixade barnvakt. Farmor och farfar fick ta Sander och vovvarna edans vi tog ilen och åkte in till Örebro för en helkväll! Först så åt vi mat på Kina muren! För alla som inte varit där så är deras buffe SUPER och bara ett måste att åka in och prova! Den varade från klockan 16.00-22.00 på Lödagar och är so sagt helt suverän! Sedan blev det bio med filmen Marley och jag... Den var helt klart se värd. jätte rolig film och allt som hände i filmen är typ det som händer oss just nu så vi kände igen oss i mycket! Fick mig att tänka till om hur jobigt det kommer att bli när det väl är dax för våra hundar... Jag ger den **** av ***** Den ända missen var väl att vi tajmade in tiden lite dåligt och fick gå på klockan nio bion! Visst jag årkade vara vaken hela filmen men jag var mer än DÖD efter... Haha så när vi äntligen kom till DFS för att hämta hem resterande delar av familjen Norgren/Ehnber så var jag så trött att det blev till att sova kvar för oss allihoppa! Tur att svärmor & svärfar har ett så bra gästrum som står redo att bara krypa ner i!!





Så i morse vaknade jag av att Irene hade gjort värsta frukosten med massa gott framdukat så det var bara att hugga in! =)
Annars så har A & E varit här en sväng på en kôpp. E fick med sig sina saker i från partyt! Hoppas att hon blir nöjd!! Sedan så kom mormor & morfar och skulle klämma lite på killen =) och efter det J, J & J...  När alla gått så blev det TV mys och nu så är P på jobbet o jag o Sander skall sova!!

Våran övervåning (hallen) är färdigmålad också!!  Tack lillebror för ett kanon jobb!! Inte någon kul yta att måla direkt och det hade inte gott utan dig!!!















Puss puss älskar er...

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: tess

Tack... ja ja provar allt ;-D Men ja laddar hem så får vi se.... de e ju inte den första april ännu hi hi hi...



Hoppas allt e bra med er... //Tess

2009-03-30 @ 10:57:10
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0