Promenader i rader...

Japp det är vad som väntar mig nu! Hihi

I dag så var jag duktig och tog mig ner till Saxin i tid för att fota Sander... Det lilla knytet bara sov men lyckades väl få någon bild med öppna ögon i alla fall! Han blinkade till några gånger för blixten så då fick hon vara snabb fotografen! Så någon dag i veckan för hoppningsvis så skall han vara med i Kuriren! Sedan åkte jag hem och fick lite besök utav M och hennes lilla L. Kul att se henne hon såg pigg ut efter operationen och det är ju bra =) Fick dock mer eller mindre kasta ut henne då jag bokat tvätttid i lillebrorsans tvättstuga... Var ju tvungen att ha en maskin som kunde klara av vikten på täckena som skulle tvättas! Dock hann jag inte torka täckena så de hänger här nere i källaren nu.. Får väl se hur bra duntäcket blir =/ Får väl gå o puffa till det lite då o då!

En extrahund har vi haft här hemma i dag också! Jag lånade en utav kusins hundar Nikita båda mina vovvars mamma för att se om mina blev lite lugnare och inte skällde så mycket. Men det blev ingen skillnad! Det var ju synd annars kunde hon ha fått uppfostrat sina små odågor lite! Haha Nikita tyckte nog att det var skönt att få vara här i alla fall o slippa att sitta hemma i en bur när V är på jobbet...

Sedan så pratade jag med snärti min lilla gumma och vi bestämde oss för att här ska fläsket brännas! Så nu är det promenader som gäller! Inte för att hon har något fläsk att bränna lilla gumman men ändå! Hon kan ju vara moraliskt stöd åt mig som måste ut och bränna mammakilon nu innan sommaren! Du jag vet att det kan vara hårt ibland gumman och du är inte alls någon leksak!!! Ta hand om dig nu o hör av dig om du vill! Finns ju alltid här för dig vettu! Du är ju som min lillasyster =) Kramar

Så i kväll nu så tog jag mig en tallrik med glass o lakrisströssel och tittade på familjen annorlunda! Guuuud vad jag inte hade pallat att ha sååååååååå mycket barn! Jag klarar ju knappt en =) Haha jo då det gör jag allt han e så go min lilla prins! Nu ska vi ta o sova lite! Poppe jobbar natt nu på obestämd framtid så det blir bara jag vovvarna och Alexander!

Kommentarer
Postat av: Sara & Tyra

Nä gud bevare mig. Tänk att ha typ tio barn!!=)

Skönt att de börjar bli bättre väder för våra små fryslortar till hundar och för oss som ska ut med vagnar och promenera. Ha en bra dag!

2009-03-17 @ 11:23:23
Postat av: Frida

världens bästa är du, du är som min storasyster =) puss o kram

2009-03-18 @ 23:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0