Nu så...

Nu är den första beställningen faxad! Yes. det känns bra så nu är det bara att vänta på den första leveransen! Var på jobbet och lånade faxen... Hade tagit med katakog då P var nyfiken i går när jag var där... Alla blev nyfikna och tyckte att det var fina saker så jag lämnade en katalog i fikarummet och några beställningslistor så får de handla lite =)

Nu är jag hemma hos mamma en sväng då jag inte ville åka hem o väcka Poppi som sover.. Han skulle gå upp nu mellan 12 och 13 för han skulle iväg o göra en framvagns inställning på bilen! Blir nog bra det!! Får se o snärti ringer här snart så att vi kan ta den där promenaden... =)

Kommentarer
Postat av: snärtan

förlåt att det inte blev någon promenad idag :(

2009-03-24 @ 00:08:05
Postat av: Eva

Ja det var fina grejjer i katalogen, ska kolla lite mera.

2009-03-24 @ 10:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0