Mera snö?

Japp i förrgår så hade jag mitt första party... Det gick väl ganska bra! Alla värkade arr gilla produkterna! Det var kul... Så nu är jag hungrig på meeeeer!

I går så försvann det fina vår vädret som vi har fått njutit av i några dagar och det snöade hela dagen... Neeeej nog för att jag älskar snön m,en nu får det faktiskt vara nog!!! Nu VILL jag ha VÅR!!!

Var på jobbet i går och skulle faxa in min första beställning (man måste faxa den första) men lyckades inte att få iväg den så jag får göra ett nytt försök i dag! Hoppas hoppas att det går bättre!!!! Ska försöka mig på en promenad med snärtan också! Får ju inte vackla av nu mitt i mitt duktiga...

På kvällen mlev det bäck och toast... efter det lite chips! Sedan var det dax för Pontus att börja jobba igen..
I Morse när han kom hem så skällde hundarna så att Sander vaknade, så det var bara att gå upp! Jävla djur i dag så är de billiga!!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag köper dom gärna ;)

2009-03-23 @ 10:53:57
URL: http://cawoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0