Helga...

Japp, den smyger sig på igen... Inte för att jag känner så stor skillnad efter som att jag gör samma alla dagar i veckan nu för tiden... Men ändå! Pontus är ju ledig i alla fall så han kan ju hjälpa till och det är ju skönt! I dag så slutar han klockan ett så det e inte långt kvar tills Pappi kommer hem nu! Vet inte vad man skall ta o hitta på i dag? Mamma o pappa åkte till sälen över helgen så dom kan vi inte hälsa på... Jag får ta ett snack med gubben när han kommer hem! Nu ska jag försöka att ta tag i mig själv! =) Kanske skriver en rad i kväll igen om jag har tid och ork...

Kommentarer
Postat av: emelie

ni får komma och hälsa på hos oss nåndag om ni har tråkigt :D

2009-03-07 @ 17:04:52
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0