Goggla

Sitter här o gogglar lite om hur man ska börja träna efter graviditeten och efter ett kejsarsnitt...  Hittade bland annat den här sidan om träningsläger för mammor vad sägs om det? Kolla in det HÄR  <--- Skulle ju vara en idee att ta itu med extrakilona... Själv är jag bara fast besluten att bli av med extrakilona och gärna några till när jag ändå är på G...

I dag har jag beställt mina visitkort som jag ska ha när jag blir homeparty konsulent. Ska träffa Catarina i morgon för info och för att komma i gång... =)

I kväll så kommer kära kusin hem igen och nu ska hon vara hemma i två veckor! Kul kul att få se henne lite mera! Nej nu ska jag goggla vidare lite till... =)

obs: hittade en ny blogg som jag tänker följa! Tack för inspirationen!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Önskar dig lycka till med homeparty.... de kommer säkert att gå bra. Får man något startpaket att börja med??? eller hur fungerar de? //Tess

2009-03-12 @ 10:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0