Första PARTYT!

Japp i kväll håller jag mitt första party! Ska ha det här hemma hos mig själv... Ska bli jättespännande! Hoppas att det går bra =/  Måste säga att jag är nervös! Både bra och dåligt att det bara är personer som man känner.. Om det är någon som jag inte har bjudit som känner att den gärna skulle vilja komma så är ni välkommna! Västrarävåsgatan 50 klockan 18.00 =)

Och om någon är sugen på att själv ha ett party så kan ni ringa mig på 0704563405 eller skriva en rad här...
I går blev vi bjudna hem till E &A på middag det var jättegott... Hon hade gjort en tacogratäng! =) Tack för en trevlig kväll och hoppas att vi ses i kväll! E blev i alla fall helt såld på produkterna så det var ju kul! =)

Japp önska mig lycka till nu!! =)

Skriver mer i kväll o berättar hur det gått!!

Kommentarer
Postat av: Sara & Tyra

Lycka till ikväll!!=)

2009-03-21 @ 11:38:09
Postat av: tess

Tack för igår å tack för lånet av lillen... ja njuter verkligen.//Tess

2009-03-22 @ 12:08:35
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0