Fixa!

Det var vad jag gjorde hela dagen i går... Var o fixade allt med Homeparty sakerna så nu kommer nog mitt startpaket snart och då är det bara att köra igång! Det ska bli så kul att ha något att pyssla med. Sedan så var jag på jobbet och hälsade på igår! Kul att se alla då jag är lite lat så åker jag inte ner dit så ofta det är ju så nära till stora kronis =) Jag var tvungen att posta lite. skickade bland annat tillbaka min nya jacka i från ellos. Bara för att byta till en mindre storlek då den var JÄTTE FIN för övrigt.. Sedan passade jag på att använda deras fax också! Faxade in kvittot på att jag betalat startpaketet och kontraktet jag skrivit på så att allt ska gå lite fortare! =)

Nu har V kommit he igen kul att se henne lite oftare!

Hundarna är på väg in i sina löp nu o är mer än jobbiga! Tycker att jag sagt hur länge som hälst att de ska vara på G men jag anar att det kanske drog ut lite på tiden nu när det hände så mycket annat i vårat liv! Stor omställning för vovvarna också ju!

Tack världens bästa V för att du fixade mig i håret! Det lev jättefint! Är supernöjd... Så skönt att se lite fräch ut igen!

I kväll blir det Taco med C & R ska bli gott! Sen blir det väl bara lite mys framför TV:n Nu är Sander hungrig så det är väl bäst att han får lite mat innan han blir ledsen...

Kommentarer
Postat av: tess

Ja ja kanske får göra de. Har så svårt att få folk att komma bara. De e trist. De lovar men så drar de sig alltid ur i sista stund. Sedan är de ju så besvärligt att komma hit... alltid jag som får åka. men ja ska fundera på de för ja älskar grejjerna. //Tess

2009-03-13 @ 08:50:21
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Annica

Ja tänk på saken! Du kan ju få en katalog och någon beställningslista så kan de ju få kika i förväg och de som vill handla men inte kan komma kan få beställa i alla fall om du vill =)

2009-03-13 @ 11:04:49
URL: http://spoile.blogg.se/
Postat av: tess

Absolut. Ja har katalog å så... de finns stort intresse på jobbet.... men ja vet hur de brukar vara å andra har redan partyn men som sagt ja hör av mig. Handla kommer ja säkerligen göra i alla fall //Tess

2009-03-13 @ 11:30:22
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0