dagarna rinner i väg...

Japp! I dag så var det redan Söndag! Håller på att småplockar lite här hemma. Städar lite... V, D & M var här en snabbis o hälsade på. De skulle ner till Degerfors o äta mat. D's mormor o morfar hade bjudit hem dem på mat! Skulle med vilja bli bjuden på mat har ingen lust att laga något själv... Men man har väl inget val antar jag... Korv o stuvade makaroner får det nog bli tror jag =)

Sedan skulle J, M & E komma förbi för att kika lite på Alexander. Kul att de svänger förbi för dom ser man inte så ofta! Vi gjorde mycket tillsammans med dem när jag var mindre. Åkte på skidsemestrar och så, så dom har man haft mycket roligt med. =) Det är för övrigt mammas o pappas kompisar o deras son så de är inte i min ålder... Kul kul...

Sedan så ska jag på home party i kväll hos Inga-Britt. Pontus moster. Hon har haft så många patyn men jag har inte gått så nu tänkte jag att jag får väl ta o bjuda till... O de andra partyna har varit ljusparty och jag har massor med ljus kvar sedan tidigare partyn. På tal om ljus så har jag faktiskt tänt några här i huset i dag i från party light så det luktar jättegott här hemma!

I går så var vi med Svärmor o svärfar till Örebro för att dom skulle kika på en ny husvagn och en ny TV. Gick jättebra med Alexander... Lite läskigt när det var första gången som vi skulle vara borta lite längre men han var lika snäll som vanligt! Min lilla prins! =) En sväng på Ikea var vi ju tvungena att ta också så klart och det blev lite handlat. Bland annat en krind till trappan så att vi slipper att böka med kompostgallrtet... Vi tänkte att vi behöver ju ändå snart att ha det för Alexanders skull så det var bara att slå till... Kompostgallret har vi haft för att stänga till för hundarna!

Så klart att vi ska komma o hälsa på er någon dag Emilie, jag sa det till Poppe också och han höll med så vi dyker förbi någon kväll! =) Ni är välkommna hit också om ni vill, vi gör ju inte så mycket nu för tiden förutom att vara hemma mata Sander och byta blöjor =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0