bebisträff...

I dag så har jag och Sander varit och hälsat på hemma hos F, O & I hon hade bjudit in mig o Sander J & N och S & N Det var kul att se alla det små livena! De är ju för söta. Gud så de växer! I & N är ju redan dryga halvåret och N lite mera än två månader minst var Alexander som fyllde en månad i går! =) Så en massa bebisprat blev det och fika till det..

Annars så har vi inte gjort så mycket var på Coop o inhandade ett par korgar att ha saker i såååå bra. Det var rea på dom om man hade coop kort vilket jag inte har så jag tänkte det att jag skaffar väl ett sådant då! Jag handlar ju aldrig där så har ju aldrig behövt något... Och det tyckte jag var dåligt för att man fick betala 100kr för att bli medlem?! Dom ska väl vara glada att folk VILL vara medlemar eller är det bara jag som tycker så? Jaja jag betalade i alla fall så kan ju inte säga att rabatten lönade sig då =( Men nu har vi i alla fall ett med mera kort...

Se så fina korgarna blev ska ha vantar o mössor i de två små och de verse saker som annars ligger och skräpar i den stora... Nöjd i alla fall!



Så skönt att man kan städa undan lite nu =)




Här bor nu mera våra mössor o vantar...




Så arg man kan vara då...




Stor killen ser ut som en prickigkorv =) mamma gilla...



Nej nu blir det TV med poppcorn, är ju arga snickarn på burken i kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0