Är ♥ sjuk?

Ni som undrar om jag är tokig som redan ska börja jobba så är det bara helgerna som jag börjar med... varannan  Lördag & Söndag...

Och i går så kom min första leverans med saker!! Jätteroligt =) C ringde i går också och gav bort några partyn till mig det var mycket snällt!

I dag så ska Pontus på Wickan. Dia psalma  spelade tydligen i kväll och det ville tydligen ses! Vad jag ska hitta på det vet i faaan =(

Tror att Alexander inte är riktigt kry i dag för han har sovit typ hela dagen... snorig har han varit också! Stackars mammas lilla ♥

Min snälla lillebror har varit här i dag och målat om väggarna i våran trapp upp till övervåningen i dag! Tack för att du är världens bästa lillebror =) Det blir jättefint!



Hur har jag någonsin klarat mig utan dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0