1 Månad i dag..

Japp så fort rinner tiden i väg! I dag fyller Alexander en månad och jag har alltså varit mamma lika länge... Känns jättekonstigt men man börjar att hitta in i den här rollen nu! I dag så ska vi till BVC för att titta om vi växt något också! Sedan så pratade jag med V och vi skulle sammanstråla på stan sedan för att ta ett varv! Skönt att få komma hemmifrån o göra något annat för en gångs skull! Annars så görs det inte mycket.. Tvättar lite o så blir dt en del plock för gud vad man stökar ner hela tiden nu när man har barn... Vi lägger ju saker överallt! Men det blir väl lite struktur på det också snart hoppas jag!

I går så var vi o handlade på jobbet. Det var kul att se alla, men gud så lugnt de hade det! Känns så konstigt att vara där nu när dt var så längesedan man jobbade och när man inte ska jobba! Men det ska faktiskt bli kul att komma tillbaka sen när den dagen kommer!

Har beställ lite kläder ifrån Ellos också. Det blev bla en ny vårjacka och ett par sandaler... Jättefint! Men det känns lite vemodigt att handla kläder nu när man är så "tjock" fortfarande. Så det blev inte alls mycket! Längtar tills att jag har läkt ihop helt nu så att man får röra sig ordentligt och kan börja att träna! Vill bara bli av med alla extrakilona nu!!! Plus att jag hade tänkt att skala av några extrakilon när jag ändå håller på =P

I går så snöade det i massor o i dag så töar det bort igen såååå synd tycker jag. Antingen så får det vara vinter eller så kan det bli vår tycker jag! Men det dröjer nog inte länge nu för det e ju faktiskt Mars redan och i onsdags tror jag att det var som jag var hos mamma och då kvittrade fåglarna så fint!

Nej nu ska jag ta tag i mig själv o göra mig redo för att möta världen! Kan ju inte lämna boet som en skata HAHA


GRATTIS igen älskade unge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0