sovmorgon?

i orse så vaknade Alexander vid fem tiden i en stund... jag gav honnom lite mat o en ny blöja o så sommnade han om! Klockan är snart nio o han sover än! =) Tyvärr så är jag själv trött så jag passar på att gå upp. Ska ta mig en dusch tänkte jag o göra mig i ordning! Slänga i en msdkin tvätt har jag tänkt också! Sooooolen skiner i dag också sååååå härligt så! I love it... Vill inte att det här fina vädret ska försvinna! Det skulle ju bli regn i morgon tydligen =(

Hoppas, hoppas & hoppas att mina varor kommer i dag annars så lir jag SUR!!! De skulle ju ha kommit i torsdags så det är redan sena! Sedan när Poppe slutar så bllir det en sväng in till Örero för att kolla skrivare och divere andra saker!

Vi är lite sugna på att sälja Volvon o köpa oss en nyare bil! Funderingarna går mot audi a6 eller en volvo V70? Vi får väl se...

Nu ska jag hoppa in i dushen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0