Skatten är här!

Yes nu har vi äntligen fått tillbaka skattepengarna! Det var ett skönt klirr i kassan. =) I dag när P kommer hem från jobbet så ska han först åka och besikta volvon för att se om pärlan går igenom den här gången! Hoppas hoppas! Sedan så ska vi åka in till Örebro för att shoppa saker till lokalen! Typ bord och så... Hoppas att sofforna som jag ringde på förut finns kvar också!

Annars så rullar allt på som vanligt. Alexander växer och blir stor!

I går så kom S hit en sväng o hälsade på. Vi fikade lite. Och i förrgår så var M & E-L här och fikade. På Fredag så ska jag träffa C. =) Kul att se dem alla utanför jobbet!

I förrgår så var ju balen och den var jag ju självklart tvungen att gå o titta på nu när jag för en gångs skull inte jobbade när den var! De var så fina såååååå... Kommer ihåg våran bal =) Det var tider det!

I morgon så ska vi skriva kontrakt på lokalen och så får vi nyklarna då så att vi kan börja att ställa i ordning! Det ska bli skitkul! Dit är ni alla välkommna sen för att kika på alla saker =)

Kommentarer
Postat av: Frida

kul att jag hann träffa dig en liten sväng i måndags innan jag sprang iväg. Ringer imorron! Puss

2009-06-10 @ 22:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0