KUL!!!

Det är sååå kul Alexander börjar att bli stor kille! Den senaste veckan så känns det som att mycket har lossnat för honom! Han har börjat att rulla från båda mage & rygg! Och dessutom åt båda hållena! Jättekul! Och så är han med mer reagerar bättre och kan välja lite med vad han vill göra med sina små händer! Dessutom så har han fått lite mera egen vilja... Båda bra och dåligt! =) Så kul när det går frammåt i alla fall!

I dag så har jag varit i lokalen och ställt i ordning! Det kommer att bli SUPER! Både jag & Catta är supernöjda! Så himmla skönt att slippa att ha hela huset fullt med saker! Dessvärre så har jag haft så fullt upp så jag har inte hunnit att få i ordning här hemma i alla fall... =( Men men...

Planker håller på att målas så att vi kan få upp taket till altanen snarast! Det kommer också att bli hyper bra! Det känns bra att allt rullar på nu...

I helgen så är det Motorcross VM i Udevalla så vi ska ta oss en mini semester och åka dit!  Skönt att få släppa alla måsten och bara få vara i en helg!

Poppe har redan krupit upp i sängen och jag tror att jag skall göra honom sällskap! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0