Invigning!

Japp den 8/7 är alla som vill välkomna till Skolgatan 20 i Degerfors! Då har jag min invigning!!! Klockan 18.00 =) Så är ni nyfikna så får ni gärna titta förbi!

 I dag så har Jag fått mycket gjort tycker jag... Vi har grundmålat alla reglarna till altanen, jag har varit hos Filippa och lämnat saker från hennes party! Hälsat på mormor och mina kusiner S & A . Sedan så har jag gjort några ärenden!

I morgon så ska vi ner och skriva på papper på banken för billånet. Hon ringde i dag o sa att det gått igenom! Så det känns bra. Så nu säljer vi "familjeförtin" Kommer att bli skönt med en ordentlig bil att åka i och bara att få en ac =)

Sedan så ringde dom o berättade att bygglovet på altaneen gått igenom idag. Så nu är det bara att tuta o köra! SKÖNT!!!

Annars så har jag såååå mycket just nu hoppas att ni har överseende men man kan väl kalla det för lite sommarlov!!!

På söndag så ska vi ha dop för Alexander.Alexander Pontus Junior Norgren kommer han att heta!

Nu blir det sängen =)






O HAPPY DAY!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0