God kväll!

I går så var jag inne i Örebro och hämtade hem en sekretär som jag köpt på blocket för 150k! =) Kommer att bli jöttefin i stället för skrivbordet som står här uppe nu! Ska bara målas lite!




Som sakt lite färg och nya handtag på den så kommer den att bli super! Den ska fortfarande vara vit men jag ska måla den invändigt då den är träfärgad inuti! Hade tänkt sådana här handtag i stället!

              

Ja något sådant typ!

I går kväll så var jeg hos F min morbrors fru o hade paty! Det blev ganska lyckat faktiskt! =) bra bra... Mormor var där också o hon bor ju i skåne annars så det e kul att få se henne lite! Klart med lokal är det nu också! Så på skolgatan 20 i Degerfors så kommer vi (jag o Catarina) att öppna en visningslokal! Det ska bli jättekul! Så just nu så håller vi på att raggar saker dit så att vi kan ställa i ordning!

I dag så var jag på BVC för väg & mätning o han följer sin kurva bra! Stor kille nu snart juh! Guuuuud så fort tiden går! Sedan så kom C ner på stan o vi tog oss ett varv o kikade lite! I morgon ska jag inte göra något ty har jag tänkt! Pappa kanske skulle komma hit o fixa ett kontaktutag så att jag kan få fixa färdigt här i trappan till övervåningen! =) Så skönt när man börjar att få vissa bitar på plats om hur man vill ha det här hemma! Men det är låååångt kvar tills det e färdigt! =P Om man nu någonsin blir det vill säga!

I morgon kommer för hoppningsvis förra veckans varor! Hoppas hoppas då jag har endel förväntansfulla verdinnor som väntar på saker! Inklusive mig själv... Som vanligt =P Måste ju se till att ha bra med visningsprodukter speciellt nu till lokalen också!

Som vanligt så har vi massor utav bra erbjudande och speciellt för er som vill vara verdinnor då det kan bli riktigt lönsamt om man lyckas att dra ihop ett gäng med vänner! Nej nog med reklam nu för den här gången! Ska kolla banken nu o sen blir det sängen! Jag var nere på banken förut o skulle sätta in pengar... Men jag lyckades att spärra mitt kort så ett nytt kommer på posten! *suck* Vad trött jag blivit på mig själv o att jag livit så glömsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0