Jobb & slit!

Ja det e inge annat! =)  I åndags så fick jag hoppa in och jobba lite på kronhallen, och i går också! Plus att här hemma håller vi på att måla för fulla muggar! Gud vilket jobb det är då! Men det är snart klart nu för den här gången i alla fall! Vi har några lekt kvar att måla i dag bara. Sedan så kan vi börja att sätta upp reglar och dit med taket! Det ska bli fantastiskt nice sen med en altan igen! Det har jag saknat jättemycket! Och i helgen så är det min helg att jobba igen så då ska jag jobba både lördag och söndag! Till veckan behövde dom folk på stora så vi får se om det blir något pass där också till veckan! Det blir skönt med lite mera pengar till löning sen! Jag ska börja att sätta undan pengar så att vi har att fixa altanen för! Med några solstolar till soldecket och kanske en sittmöbel också! I kväll skulle F & p kanske komma förbi en sväng och det blir säkert trevligt! =) Snart måste jag ta tag i alla som jag lovat att träffa också... Det e så mycket nu men jag ska försöka att sätta undan lite tid för alla er mina vänner! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0