Vovvi bättre!

Nu så är hon bättre våran lillskrutta! Så skönt att hon blev sig själv så fort igen! Pontus pratade med PK i dag och 2700kr ca skulle kalaset gå på för att fixa ALLT det med datorn som vi ville! Men det är det vara värt!!! Kommet att bli super bra! Slippa att ha datorn på vardagsrumsbordet (vilket jag hatar) + att vi slipper alla sladdar! Och det e ju faktiskt bra till sen när det ska vara barnvänligt också!! I morgon blir det väl till att städa lite då jag bara tycker att jag ser saker överallt o blir TOKIG snart! Fattar inte vart allt kommer i från. Antar att vi är som två hamstrar jag o Pontus! Bara samlar på oss en massa saker (läs skit)! Vill ju faktiskt få lite fint och i ordning nu innan bebis kommer! Vill ha så lite som möjligt att tänka på till på Tisdag! Lakan ska jag inte byta förrens måndag natt då man ska vara ny duschad och sova i rena lakan innan operationen. Och våran säng är så svårbäddad (speciellt nu när man är stor som en val) och så ska man krypa runt i sängen och försöka att få lakanen på plats... Kollade klart på Rose Red i dag, den e så läskig men bör ses av alla som gillar skräck! Både jag o Poppe sov dåligt i natt efter första delen så andra delen kollade vi på lite tidigare i dag så att vi hinner titta på något annat innan vi ska sova! =) SMARTA VA? =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0