Volvo...

Vi rullar, så känner jag mig i dag! Gud så ovig och stel och tjock som jag kännt mig i dag! Har hållit på här hemma o grejjat lite i dag. städat bort julpynt tvättat och så! Känns skönt att få i ordning lite. Funderar på om man kanske ska ta o byta lampan i barnkammaren mot den jag fick utav min bror i julklapp. Han hade köpt en jättefin lampa med disney figurer på. Sedan ska jag byta lakan i sängen också tänkte jag! Vi fick ju nya i Julklapp så tänkte lägga i ett par utav dom =) Så mysigt o skönt med nytt!

I dag har vi varit hos mamma o ätit lunch för hon hade massa köttgryta kvar från i sälen så hon behövde ät hjälp. Gott gott var det, hon undrade om vi ville ha med oss lite hem men nu får det vara bra med köttgryta på ett tag! Vi åt ju det i sälen med.

Har precis skickat ner Poppe i källaren för att hänga tvättmaskin nummer 2 för dagen! Nu får jag inte plats att hänga mer saker förrens det andra torkat så nästa maskin får gå på i morgon!

Får se om V&D ringer snart så vi kanske kan åka ner o hälsa på dom en sväng! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0