Trevligt!

I går så kom J, S och W hit o hälsade på en sväng och fikade! Skönt med lite besök nu innan så att dagarna går lite fortare! Satt och prarade lite om allt möjligt!

GRATTIS hjärtat till jobbet!! I går så ringde de i från värmevärket och berättade att han fick jobb! GUD så bra och gud så roligt! Det var du värld älskling ♥

Sedan på kvällen tog vi bilen och begav oss ner till Degerfors för att hälsa på R & C! Stannade hemma hos Bosse o Irene flrst bara och lämnade av hundarna för att få en lite lugnare kväll.. Våra ska ju snart löpa och så jobbigt att sitta o hålla koll på fyra små monster =P... När vi kom dit så hade C fixat i ordning med mat och det var bara att sätta sig net och äta! Fläskfile gryta. Den var jättegod så jag åt givetvis för mycket bara för att det var så gott! Sedan så plockade hon fram en kladdkaka som hon hade bakat och för att inte lära mig något utav mitt tidgare misstag så gjorde jag samma sak med den och tog en liten bit till fast att jag redan var väldigt mätt! Sedan tog vi plats framför TV:n och Lets Dance... Där det givetvis stod en godis skål och en chips skål... Så om jag mot förmodan inte rullade fram innan så gjorde jag det garanterat i går kväll!!! Hahah Jag förstår inte mig själv bara för jag vet ju hur jobbigt det är med magen nu när man är sådär mätt! Försöker  ju annars att undvika att bli det! Kan bara säga tack för en jättetrevlig kväll! Det var helt perfekt nu då det lär dröja någon vecka tills man kan göra om det!!!

I dag så är inte mycket planerat... Pontus står i källaren o målar hundburen som han har byggt för att ha i Volvon så skönt att få det gjort så att man kan andvända den nu när vi ska börja att använda den bilen...  Buren har stått i garaget o väntat på att få bli målad i X antal veckor nu... Sedan i Eftermiddag tänkte vi ta svängen förbi Degerfors igen och till Irene o Bosse och berätta nyheten om hans nya jobb... Vi gjorde inte det i går då vi hade lite brottom och tänkte att säger vi något nu så kommer vi aldrig där i från!

Fest i kväll i Arvsviken är vi också bjudna på, så vi tänkte väl kika förbi där o titta till läget lite innan vi åker hem också. Blir nog rätt så lugnt då Pontus ska gadda sig i morgon. Han vill inte vara bakis då o det förstår jag!

Sammanfattning en mycket bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0