The Secret

I morgon ska jag ta reda på vad det är! Har försökt att hitta den o ladda ner den hela dagen men utan resultat! Nu hittade jag den på youtube så ska försöka att hänga med i den engelska verisionen i morgon 115 kapittel allt som allt! Men har hört så mycket bra om den och om "the lav of atractoin" så nu ska det lyssnas! Annars så får jag väl att kosta på mig att köpa boken på svenska! kostade inte så mycket på adlibris. Om någon mera är nyfiken så lägger jag ut youtubelänken här så kan ni själva gå in och kolla =) Ska uppdatera när jag gått igenon hela och berätta vad jag tyckte! Ska försöka att få med mig Pontus också för jag tror att det underlättar när man ska leva efter det sen om båda förstår vad det går ut på....

http://www.youtube.com/watch?v=Q20vPdC3p8I&feature=PlayList&p=2FB910E63712553E&index=0&playnext=1

Blir film i kväll också, V&D har inte ringt så de kanske är utmattade då de haft fullt upp i dag.. V skickade en bild på bilbarnstolen som vi kanske skulle köpa och den såg jättefin ut! De "gammla" eller ska man säga nuvarande ägarna? De ska bara köpa en ny till sig själva först! =)

Verkar som att länken inte inehåller hela boken men jag återkommer när jag vet mera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0