Stackars lilla...

I går kväll fick vi sätta oss i bilen och köra in till Vetrinären i Karlstad med Wilda. Hon bara låg hela kvällen! Hon orkade inte äns tigga bacon utav matte när hon lagade mat. Hoppade inte ner från soffan själv o gick inte ens och hälsade när det kom folk! Alla som känner mina hundar eller en annan DP vet att det INTE är normalt beteende! Vi ringda djurklinien och hon ville att vi skulle komma in så att de fick titta på henne! Och det känndes ganska skönt att vi gjorde det så att hon inte blivit sämre över natten o vi hade behövt åkt in! Hon vägrade att gå ut o kissa av sig själv så jag fick bära ut henne för att kissa! Hon fick en kortison spruta utav farbror doktorn (en spruta till) men hon var så duktig och stod stilla och sa ingenting! Stackars är alldeles punkterad nu med 3 sprutor på samma dag! I dag skulle vetrinären ringa o följa upp henne via telefonen för att se om hon blivit bättre. Lite bättre är hon (visar lite mer intresse) men ligger fortfarande bara. Chanti får nosa lite på henne i dag i alla fall! I går så högg Wilda bara efter henne! Går ju åt rätt håll i alla fall! Bara att låta henne vila!

Jag är glad nu att jag inte tackade ja till vaccinationstiden den 4 som jag fick först! Tänk om jag skickat iväg mamma med dom då och jag legat på BB och Wilda blivit såhär dålig! Skönt att dom kunde fixa en snabbtid åt mig den här veckan! Jag förklarade för dem att jag hade ett kejsarsnitt inplanerat den 3:dje o gärna ville ha vaccinationerna ur vägen innan det! Så det var ju tur i oturen!

I går när vi kom hem så började vi o kolla på Rose Red som jag laddat hem och tjatat på Pontus om att få se! Den e så läskig! Fattar inte varför jag vill se sådana filmer när jag vet att jag knappt vågar sova efteråt! HAHA Snacka om att jag blir min mamma upp i dagen! När jag var i tonnåren så ÄLSKADE jag skräckfilmer o kunde se utan problem!! Mamma sa altid, kolla inte på sådant där skräp ni får mardrömmar! HAHA nu känner jag mig snart så själv! Kommer förmodligen att säga samma sak till mina barn!  Men för alla som är sugna på lite spänning kolla den!

Pk var här i går o fixade med våran dator så skönt när man har kompisar som kan! Det kommer att bli SÅÅÅÅ bra när det e klart sen!! Så tack o tack =)


Rose Red Sthephen King

Kommentarer
Postat av: Carro

Den är juh skit bra den filmen =) Dock lite äcklig ja ;D haha. Du jag måste bara få fråga, du hade hitta steves emelie på blogg va ? skulle jag kunna få adressen ? =) Är lite nyfiken av mej =P Kram Carro

2009-01-28 @ 14:45:50
URL: http://cawoline.blogg.se/
Postat av: Carro

Jah har redan leta på den sidan flera gånger ;S jag hittar fan inte hur man ska kunna ändra ,just på kommentarrutan :S

2009-01-29 @ 16:31:05
URL: http://cawoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0