SNÖ!!

Vaknade upp och såg, oj så det snöar ute! Blir till o skotta i dag! Haha... I går så gjordes mest praktiska saker så som att tvätta laga mat osv.. Vi var nere på stan också  en snabbis jag o Poppi o fixade det där fotoalbumet som jag nämnt skulle göras! Dessutom så hittade vi en morgonrock till Pontus på rea:n 70% Han har gnällt så må morgonarna att han inte orkar gå upp för att släppa ut hundarna för att han måste ju klä på sig. Bättre att jag gör det som har en morgonrock! Haha inte nu längre... 89.50:- kostade den så det var ju rena fyndet för att få jämna ut de oddsen! =) Sen så satt väl  jag någon timme med att klistra in i albumet i går eftermiddag när vi kommit hem.... Det tog sin lilla tid men fint blev det! Nästan alla korten fick plats också så vi fyllde albumet =) De kort som inte kom med gör inget att det inte gjorde det då de inte varsådär jättebra!

I dag är det dax för den där barnmorskan igen. Då får hon reda på att vi ska göra kejsarsnitt så det blir säkert en del frågor och så. Undrar om man skriver förlossnings brev även om man har ett planerat snitt? För i så fall så borde väl det göras också nu med bara 14 dagar kvar! Fatta så fort dt går... Nu är det exakt 2 veckor kvar sedan så är våran lilla här och vi är föräldrar! Är så nyfiken på vad det är för en liten krabat som gömmer sig där inne!

I dag känner jag att jag måste ta o göra något, kan inte bara gå hemma så ska ta o ringa en vän! =) Poppe o Mr. L ska åka till davids o rycka i lite vikter o det gör de väl rätt i! De var där i går också o tränade! Dom är så duktiga sååå... M hälsade till mig uppe i från gymmet och så brukar Pontus springa på A där också och hon brukar också skicka med en hälsning. Det är ju kul att hör att de tänker på mig!! =) Jag ska försöka att ta mig i kragen o komma igång så snart jag kan sen efter att bebisen kommit! Givetvis inte på stört men ska försöka att inte dra ut på det häller! Skönt att träna när man väl kommer igång och det kan nog vara skönt att få komma hemifrån någon timma då o då. Nackdelen blir ju att vi får åka i omgångar! Men sådant kan man inte hänga upp sig på! =P


Kommentarer
Postat av: Frida

Mr L ligger i ;)

2009-01-20 @ 15:23:01
Postat av: Poppe

klart vi ligger i Snärti :)

2009-01-21 @ 00:06:17
URL: http://spoile.blogg.se/
Postat av: Frida

kanske jag själv borde ta mig dit också, av olika anledningar ;P

2009-01-21 @ 17:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0